صفحه اصلی
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس با حضور پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی شهریور ۱۴۰۱
  • 1621 بازدید

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس

فعالین داروسازی کشور در زیر یک سقف

------------------

با حضور پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی

ایران‌ مال؛ تا ۱-۴ شهریور ۱۴۰۱

سالن ۱-E، غرفه ۴

 

چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المملی فارمکس- خاورمیانه ۲۰۲۲۲ از تاریخ ۱ الی ۴ شهریور ۱۴۰۱ در محل ایران‌ مال تهران برگزار می‌شود.

فارمکس بزرگ‌ترین رویداد داروسازی کشور است که در این سال‌ها توانسته است با گرد هم آوردن بازیگران کلیدی این صنعت در کنار یکدیگر، فرصت‌های کسب‌و‌کار در این حوزه را بیش از پیش برای فعالین صنعت نمایان سازد و به رشد شرکت‌های داخلی کمک نماید. این رویداد بین‌المللی توسط سندیکای مواد اولیه دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی با مشارکت سازمان غذا و دارو به‌صورت سالانه برگزار می‌گردد.

 

با توجه به استقبال بسیار زیاد شرکت‌های فعال در حوزه صنایع دارویی کشور از چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس خاورمیانه و حضور تمام فعالین این حوزه در این نمایشگاه این رویداد در مجموعه فاخر نمایشگاهی ایران مال، بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین سالن نمایشگاهی کشور، برگزار خواهد شد.

 

در این میان پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی دانشگاه شهید بهشتی نیز حضور خواهد داشت و آقای دکتر علیرضا قاسم‌پور به‌عنوان سرپرست پنل بررسی پلتفرم‌ ساخت واکسن کووید ۱۹ و همچنین برگزارکننده کارگاه آموزشی کروماتوگرافی تهیه‌ای و آقای دکتر صمد نژادابراهیمی کارگاه کپسوله کردن داروها بر پایه ریزحامل‌های فسفولیپیدی در نمایشگاه بین‌المللی فارمکس شرکت خواهند کرد.

 

مراسم افتتاحیه سه‌شنبه اول شهریور از ساعت ۱۰ صبح

ساعات بازدید ۹ صبح الی ۱۸ عصر یکم تا چهارم شهریور

ثبت‌نام بازدیدکنندگان در وب‌سایت فارمکس به آدرس: www.pharmex.me

 

به اطلاع بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان محترم می‌رسانیم چنانچه قصد دارید با خودرو شخصی خود به محل برگزاری نمایشگاه فارمکس در مجتمع نمایشگاهی ایران ‌مال تشریف بیاورید، جهت پارک اتومبیل شخصی خود می‌توانید از پارکینگ G0 و P1 استفاده نمایید.

افزودن نظرات