صفحه اصلی
مراسم خوش‌آمدگویی به دانشجویان نوورود ۱۴۰۲ پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی
  • 2743 بازدید

امروز دهم مهرماه ۱۴۰۲ مراسم خوش‌آمدگویی به دانشجویان نوورود ۱۴۰۲ در محل سالن آمفی‌تاتر پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه داروئی پژوهشکده با حضور دانشجویان نوورود، رئیس پژوهشکده و معاون آموزشی و پژوهشی، مدیر اجرایی، مسئول فرهنگی و تند چند از اساتید و کارمندان پژوهشکده برگزار شد. 
این مراسم از ساعت ۱۲ ظهر با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد. سپس رئیس پژوهشکده آقای دکتر علیرضا قاسم‌پور ضمن خوش‌آمدگویی به تعیین برنامه‌ها و چشم‌انداز علمی - فرهنگی پژوهشکده پرداختند.

ایشان اعلام کردند تیم علمی، اداری و اجرایی پژوهشکده با تمام توان در خدمت دانشجویان و ارتقاء سطح علمی پژوهشکده است و با مهیاکردن محیطی آرام، صمیمی، علمی و اخلاقی، شرایط رشد و بالندگی همه‌جانبه‌ی دانشجویان را به‌دست خواهد داد.

پس از آن آقای دکتر محمدحسین میرجلیلی معاون آموزشی پژوهشکده به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان ضمن گرامیداشت مقدم دانشجویان جدیدالورود، توصیه‌ها و نکات ارزشمند آموزشی را برای بهبود روند آموزشی دانشجویان با آنان در میان گذاشتند.

در ادامه به‌شکل آنلاین آقای محمد هوشیاری و خانم سیده صبا طاهری از دانشجویان پژوهشکده که در مقطع  دکتری خارج از ایران هستند در محیط اسکایپ با دانشجویان صحبت و تجارب و نگاه خودشان به محیط علمی و فرهنگی پژوهشکده را در میان گذاشتند.

لازم به‌ذکر است هماهنگی، برنامه‌ریزی و برگزاری این مراسم به عهده انجمن علمی دانشجویی پژوهشکده بود.

در انتها با پذیرایی از دانشجویان این مراسم خاتمه یافت.

افزودن نظرات