صفحه اصلی
افتتاح چندین طرح ورزشی دردانشگاه شهید بهشتی
  • 3730 بازدید

دکتر غلامرضا غفاری طی بازدید از دانشگاه شهید بهشتی و افتتاح این طرح‌ها گفت: فراهم کردن امکانات ورزشی در افزایش شور و نشاط و سلامت دانشجویان موثر است و نتیجه نهایی آن بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان و افزایش دستاوردهای علمی است.

وی افزود: وقتی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان یک دانشگاه مطرح از نظر علمی در کشور مطرح است دانشجویان این دانشگاه انتظار دارند این دانشگاه از نظر امکانات ورزشی و رفاهی نیز در سطح بالایی باشد و افتتاح طرح های عمرانی امروز، نتیجه تلاش مسئولان این دانشگاه در این بخش را نشان می دهد.

سرپرست سازمان امور دانشجویان با تاکید بر حمایت این سازمان از برنامه‌های توسعه سرانه ورزشی و امکانات رفاهی دانشگاه شهید بهشتی تا رسیدن به استاندارد کشوری گفت: اقدام این دانشگاه در استفاده از توان بخش خصوصی و ظرفیت خیرین آموزش عالی اقدام بسیار مثبتی است و باید استمرار داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات اخیر بخش عمرانی در دانشگاه شهید بهشتی، چهره جدیدی به این دانشگاه با قدمت طولانی بخشیده است گفت: امیدواریم شرایط حضور دانشجویان در ترم تحصیلی جدید فراهم شود و محیط دانشگاهها به دوران پر نشاط خود بازگردد.

 

در این مراسم آقایان دکتر نصیری قیداری ریاست دانشگاه، دکتر فارسی معاونت دانشجویی دانشکاه، دکتر اطاعت معاونت پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع ، سرکار خانم دکتر مزینی و ... حضور داشتند.

 

 

 

  

افزودن نظرات