صفحه اصلی
پروژه های ورزشی و رفاهـی دانشگاه شهید بهشتی افتتاح شد
  • 92489 بازدید

دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و سرپرست سازمان امور دانشجویان؛ سه‌شنبه 12 مرداد ماه، با حضور در دانشگاه شهید بهشتی برخی از طرح های ورزشی و رفاهی دانشگاه را افتتاح کرد.

به گرارش روابط عمومی دانشگاه، در جریان این بازدید، تجهیز آشپزخانه مرکزی، سالن بدنسازی، سالن بازی، سالن توزیع غذا و سالن ورزش ایروبیک در خوابگاه دختران و سالن بدنسازی، سالن کشتی و رزمی، سالن بازی، سالن تنیس و سالن مطالعه خوابگاه پسران و همچنین سالن مطالعه دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و پیست دو ومیدانی به بهره‌برداری رسید.

دکتر سعداله نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی؛ در سخنانی با عرض خیر مقدم، تبریک اعیاد پیشین و اتفاق مبارک تنفیذ ریاست جمهوری از زحمات 8 ساله دولت دکتر روحانی و همکارانشان صمیمانه تشکر نمود. در ادامه ایشان از خدمات شایسته و حمایت‌های همیشگی سازمان امور دانشجویان  قدردانی کرد و گفت: امیدواریم دانشجویان عزیز به عنوان محور اصلی آموزش عالی هر چه زودتر به دانشگاه بازگردند.

وی در خصوص تغییر رویکرد در عرصه استفاده مجدد از منابع در دانشگاه توضیحاتی ارائه داد و اظهار داشت: در چند سال اخیر علی‌رغم مشکلات اقتصادی موجود، با هدف حفظ و صیانت از محیط زیست و نیل به توسعه پایدار در دانشگاه، اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

دکتر فارسی، معاون دانشجویی دانشگاه؛ گزارشی از تمهیدات صورت پذیرفته در جهت ارتقاء رفاه دانشجویان ارائه کرد و از افتتاح و راه‌اندازی رستوران‌های مکمل با هدف بهبود تغذیه دانشجویان و ایجاد تنوع غذایی با کیفیت بالاتر از مهرماه سال جاری خبر داد. معاون دانشجویی دانشگاه از پروژه مجموعه ورزشی به متراژ 7500 متر مربع شامل استخر چهار فصل و فضاهای ورزشی یاد نمود که ساخت آن 3 سال به طول خواهد انجامد و گفت: با برنامه های در دست اجرا سرانه ورزشی که از زمان تاسیس دانشگاه تا سال گذشته 0.38 متر بوده متناسب با افزایش چشمگیر تعداد دانشجویان، با تغییرات صورت پذیرفته بیش از 2.5 برابر یعنی به حدود 1 متر نزدیک خواهد شد.

وی تصریح نمود: با حمایت‌های موجود مشابه تمامی این طرح‌های ورزشی و رفاهی در پردیس شهید عباسپور نیز به بهره‌برداری خواهد رسید. امیدوار هستیم برای تکمیل پروژه‌های آتی از جمله سالن مطالعه دانشگاه و زمین چمن حمایت‌های سازمان امور دانشجویان شامل حال دانشگاه گردد.  

دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و سرپرست سازمان امور دانشجویان نیز با تاکید بر اهمیت فضاها و امکانات ورزشی گفت: فراهم آوردن امکانات ورزشی در افزایش شور و نشاط و سلامت دانشجویان موثر است و نتیجه نهایی آن بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان و افزایش دستاوردهای علمی است.

وی افزود: وقتی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان یک دانشگاه مطرح از نظر علمی در کشور مطرح است دانشجویان این دانشگاه انتظار دارند این دانشگاه از نظر امکانات ورزشی و رفاهی نیز در سطح بالایی باشد؛ افتتاح طرح‌های عمرانی امروز، نتیجه تلاش مسئولان این دانشگاه در این بخش را نشان می‌دهد.

سرپرست سازمان امور دانشجویان با تاکید بر حمایت این سازمان از برنامه‌های توسعه سرانه ورزشی و امکانات رفاهی دانشگاه شهید بهشتی تا رسیدن به استاندارد کشوری گفت: اقدام این دانشگاه در استفاده از توان بخش خصوصی و ظرفیت خیرین آموزش عالی اقدام بسیار مثبتی است و باید استمرار داشته باشد.

دکتر تقی زاده، معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان امور دانشجویان نیز اظهار داشت: در بازدید از دانشگاه شهید بهشتی شاهد رشد مناسب پروژه‌های ورزشی و رفاهی، بازسازی‌ها و تجهیز اماکن ورزشی بودیم که این تغییرات قطعا در بهبود وضعیت تحصیلی دانشجویان مشاهده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات اخیر بخش عمرانی در دانشگاه شهید بهشتی ، چهره جدیدی به این دانشگاه با قدمت طولانی بخشیده است گفت: امیدواریم شرایط حضور دانشجویان در ترم تحصیلی جدید فراهم شود و محیط دانشگاه‌ها به دوران پر نشاط خود بازگردد.

 در این بازدید دکتر اطاعت معاون پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع دانشگاه، دکتر نجفی رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در روسیه، بلاروس و آسیای میانه، دکتر شریف‌نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر واعظی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مهندس بیات مدیر امور فنی و عمرانی دانشگاه، دکتر برومند مدیر امور دانشجویی، خانم دکتر مزینی رئیس مرکز تربیت بدنی دانشگاه نیز حضور داشتند.  

 

 

 

 

 

 

افزودن نظرات