صفحه اصلی
آیین تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های امام راحل و تجدید بیعت با رهبر انقلاب برگزار شد
  • 42608 بازدید

آیین تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور و مشارکت جمعی از اعضای خانواده دانشگاه شهید بهشتی، یکشنبه 15 بهمن 1402برگزار شد.

در این مراسم  دکتر جهانگیری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر حاجی یوسفی، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی، برخی از مدیران و کارکنان دانشگاه و همچنین وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، معاونان وزیر علوم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و روسا و کارکنان دانشگاه های شهر تهران حضور داشتند.

جت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و تجدید عهد با مقام معظم رهبری که امروز ۱۵ بهمن‌ماه در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد بیان کرد: خدا را شاکریم در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محضر امام راحل(ره) حاضر شدیم و برای تجدید میثاقی با این امام گرد هم آمدیم.

وی ادامه داد: امیدواریم این گردهمایی و تجدید میثاق، یادآور عهدی باشد که این ملت با امام(ره) بستند. شهید مطهری اینگونه فرمودند که در زیارت امام خمینی(ره) در پاریس چهار ایمان را در ایشان دیدم؛ ایشان به خدای خود، به هدف خود، به راهی که انتخاب کرده بود و به مردم ایمان داشتند.

وی اظهار کرد: هدف امام(ره) این بود که باید عالم را برای حضور امام زمان(عج) آماده کنیم و تصریح کردند که این حکومت و انقلاب، امانت است و ما امانت‌دار آن هستیم تا حضرت حجت(عج) ظهور کنند.

عین اللهی، وزیر بهداشت در مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با امام راحل با تأکید بر اینکه این دهه یادآور خاطرات، مجاهدت ها و ایثارگری های مردم در پیروی و همراهی با امام راحل است، گفت: هر کشوری برای خود یک تاریخی دارد که آن تاریخ مسیر و حرکت آن کشور را تعیین می کند. وقتی ما به تاریخ برمی گردیم باید ببینیم که آن تاریخ، تاریخی با اقتدار بوده یا با ذلت. البته گاهی در تاریخ نقاط سیاهی وجود دارد که بیانگر استسمار مردم آن کشور است؛ اما تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما نماد آگاهی، اقتدار و عظمت برای ایران و مردم ما است.

 وزیر بهداشت در ادامه تأکید کرد: ما در ۴۵ سال بعد از پیروزی انقلاب نقاط درخشان از تاریخ را مشاهده می کنیم و عکس امام نمایانگر درخشش تاریخی ماست؛ چرا که امام (ره) در تاریخ ما تحول آفرین بوده و قبل از این تاریخ اقتدار و این درخشش وجود نداشت.

گزارش تصویری آیین تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های امام راحل

 

افزودن نظرات